.

.

سایت خبری طلوع گناباد

رییس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی شهرستان گناباد گفت: درصد بالایی از فارغ التحصیلان علمی کاربردی بعد از فراغت از تحصیل به دلیل نیاز جامعه وارد بازار کار می‎شوند و اغلب در ادارات بهزيستي، آموزش و پرورش ، نیروی انتظامی ،مراکز مددكاري اجتماعی ،مهد کودکها و مشاوره و... به كار گرفته مي شوند.
راحله صفاری افزود: دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی برای ترم بهمن ماه سال جاری در رشته های کارشناسی ناپیوسته حرفه ای مدد کاری اجتماعی ،اصلاح وتربیت ،تربیت مربی مراکز پیش از دبستان دانشجو می پذیرد.

 

راحله صفاری افزود : اين رشته ها با توجه به نياز سنجی شهرستان همچنين نياز جامعه در زمينه پيشگيري از آسيب‌هاي فردي و اجتماعي، مددكاري اجتماعي و درخواست داده شده است.
وی از پذیرش دانشجو برای اولین بار در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته تربیت مربی مراکز پیش از دبستان خبر داد و افزود: وجود افراد تحصيلكرده به ويژه در رشته هاي مددکاری و اصلاح و تربیت تا حد زيادي مي‌تواند در كاهش بزهكاري‌ها، آسيب‌هاي فردي و اجتماعي موثر باشد و با توجه به آمادگی و بسترهای لازم نيز در صدد افزايش اين رشته ها و گرايش هاي آن هستيم.
صفاری گفت: در حا ل حاضر این مرکز با بیش از 200 دانشجو در رشته های کاردانی و کارشناسی مددکاری اجتماعی ،اصلاح و تربیت و تربیت مربی مراکز بیش از دبستان در شهر بیدخت فعالیت می نماید.
وی افزود: کلیه فارغ التحصیلان کاردانی می توانند جهت ادامه تحصیل به وب سایت www.sanjesh.org برای ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته مراجعه یا با شماره تلفن 05337332242 تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر است مهلت ثبت نام رشته های کارشناسی ناپیوسته مذکور از روز دوشنبه 09/10/92 آغاز و در روز يكشنبه 15/10/92 پايان مي پذيرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:اخبار گناباد,سایت خبری طلوع گناباد,دانشگاه علمی کاربردی گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com